Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ТЭМАТЫЧНЫ ТРЭНАЖОР 6 КЛАС

Дата: 28 января 2021 в 09:58, Обновлено 24 октября 2023 в 08:00

<article>

 ТЭМАТЫЧНЫ ТРЭНАЖОР “РАЦЫЯНАЛЬНЫЯ  ЛІІКІ” (6 клас)  

Часто говорят, что цифры управляют миром; по крайней мере нет сомнения в том, что цифры показывают, как он управляется. (И. Гете)


Правер свае веды, уменні і навыкі па асобных тэмах раздзелу “Рацыянальныя лікі”;

Удасканаль свае уменні выконваць разнастайныя дзеянні з рацыянальнымі лікамі;

Падрыхтуйся да кантрольнай работы.


Дадатныя і адмоўныя лікі §1

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/view9469580" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Рацыянальныя лікі на каардынатным прамяні §1

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pxjc3d59c20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Модуль ліку §2

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=ph4874q4t20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Супрацьлеглыя лікі §2

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pqtcmcmwk20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Параўнанне рацыянальных лікаў §3

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pd04y21uc20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Правілы складання рацыянальных лікаў §4

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=p10y6584n20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Складанне і адніманне рацыянальных лікаў §4, 5, 6

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pg58mywst20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Множанне і дзяленне рацыянальных лікаў §7,8

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pfqube69c20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Задачы на ўсе дзеянні з рацыянальнымі лікамі §9

<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pznk032ic20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>

Дэманстрацыйны варыянт кантрольнай работы §1-9

Кантрольная ацэньваецца ў балах. Іх можна перавесці ў адзнаку з дапамогай табліц

Нумар задання Максімальная колькасць балаў за выкананае заданне
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8
9 9
10 10
Колькасць балаў, атрыманых вучнем Адзнака па дзесяцібальнай шкале ацэнівання рэзультатаў вучэбнай дзейнасці вучняў
1 1
2-4 2
5-7 3
8-12 4
13-18 5
19-25 6
26-33 7
34-42 8
43-52 9
53-55 10

</article>

<iframe frameborder="0" height="22" id="vkwidget1" name="fXDb38ab" scrolling="no" src="https://vk.com/widget_like.php?app=2967519&width=100%25&_ver=1&page=0&url=https%3A%2F%2Fzenkov.schools.by%2Fpages%2Fratsyjanalnyja-lk-6-klas&type=button&verb=0&color=&title=%E2%80%9C%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%AB%D0%AF%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%AB%D0%AF%20%D0%9B%D0%86%D0%9A%D0%86%E2%80%9D%206%20%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1.%20%D0%94%D0%B7%D1%8F%D1%80%D0%B6%D0%B0%D1%9E%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D1%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%B0%D0%B4%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%8B%D1%96%20%22%D0%97%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%86%D0%BA%D1%96%20%D0%B2%D1%83%D1%87%D1%8D%D0%B1%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B5...&description=&image=https%3A%2F%2Fs3-minsk.cloud.mts.by/datastorage%2Fcache%2Fc4%2Fda%2Fc4da9d68929dfeb9746efab8a9ed80a0.jpg&text=&h=22&startWidth=707&referrer=https%3A%2F%2Fyandex.ru%2F&17747c63bf7" width="100%"></iframe>

Комментарии:

Комментариев пока нет.

Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.