ТЭМАТЫЧНЫ ТРЭНАЖОР “РАЦЫЯНАЛЬНЫЯ ЛІІКІ” (6 клас)
Часто говорят, что цифры управляют миром; по крайней мере нет сомнения в том, что цифры показывают, как он управляется. (И. Гете)
Правер свае веды, уменні і навыкі па асобных тэмах раздзелу “Рацыянальныя лікі”;
Удасканаль свае уменні выконваць разнастайныя дзеянні з рацыянальнымі лікамі;
Падрыхтуйся да кантрольнай работы.
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/view9469580" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Рацыянальныя лікі на каардынатным прамяні §1
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pxjc3d59c20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=ph4874q4t20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pqtcmcmwk20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Параўнанне рацыянальных лікаў §3
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pd04y21uc20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Правілы складання рацыянальных лікаў §4
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=p10y6584n20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Складанне і адніманне рацыянальных лікаў §4, 5, 6
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pg58mywst20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Множанне і дзяленне рацыянальных лікаў §7,8
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pfqube69c20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Задачы на ўсе дзеянні з рацыянальнымі лікамі §9
<iframe frameborder="0" height="800" mozallowfullscreen="true" scrolling="no" src="https://learningapps.org/watch?v=pznk032ic20" webkitallowfullscreen="true" width="800"></iframe>
Дэманстрацыйны варыянт кантрольнай работы §1-9
Кантрольная ацэньваецца ў балах. Іх можна перавесці ў адзнаку з дапамогай табліц
Нумар задання | Максімальная колькасць балаў за выкананае заданне |
---|---|
1 | 1 |
2 | 2 |
3 | 3 |
4 | 4 |
5 | 5 |
6 | 6 |
7 | 7 |
8 | 8 |
9 | 9 |
10 | 10 |
Колькасць балаў, атрыманых вучнем | Адзнака па дзесяцібальнай шкале ацэнівання рэзультатаў вучэбнай дзейнасці вучняў |
---|---|
1 | 1 |
2-4 | 2 |
5-7 | 3 |
8-12 | 4 |
13-18 | 5 |
19-25 | 6 |
26-33 | 7 |
34-42 | 8 |
43-52 | 9 |
53-55 | 10 |
<iframe frameborder="0" height="22" id="vkwidget1" name="fXDb38ab" scrolling="no" src="https://vk.com/widget_like.php?app=2967519&width=100%25&_ver=1&page=0&url=https%3A%2F%2Fzenkov.schools.by%2Fpages%2Fratsyjanalnyja-lk-6-klas&type=button&verb=0&color=&title=%E2%80%9C%D0%A0%D0%90%D0%A6%D0%AB%D0%AF%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%AB%D0%AF%20%D0%9B%D0%86%D0%9A%D0%86%E2%80%9D%206%20%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%A1.%20%D0%94%D0%B7%D1%8F%D1%80%D0%B6%D0%B0%D1%9E%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D1%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%B0%D0%B4%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%8B%D1%96%20%22%D0%97%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%86%D0%BA%D1%96%20%D0%B2%D1%83%D1%87%D1%8D%D0%B1%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B5...&description=&image=https%3A%2F%2Fs3-minsk.cloud.mts.by/datastorage%2Fcache%2Fc4%2Fda%2Fc4da9d68929dfeb9746efab8a9ed80a0.jpg&text=&h=22&startWidth=707&referrer=https%3A%2F%2Fyandex.ru%2F&17747c63bf7" width="100%"></iframe>
Комментарии:
Комментариев пока нет.
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.