Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ШМА прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Дата: 11 октября 2018 в 13:08, Обновлено 5 сентября 2022 в 15:14

                                                                                              

ШМА прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Клавшин Алексей Аркадьевич

Клавшин Алексей Аркадьевич

Молчанова Елена Владимировна

Молчанова Елена Владимировна

Павлюковец Елена Александровна

Павлюковец Елена Александровна

Санец Иван Митрофанович

Санец Иван Митрофанович

Кл. руководитель 9-го класса

Якушевич Евгений Анатольевич

Якушевич Евгений Анатольевич

                      

Зацвярджаю

Намеснік дырэктара па НВР:                  В.У.Ляшкевіч

«    29     »          верасня           2022 

План работы

  метадычнага аб’яднання настаўнікаў

прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

ДУА “Запясоцкі дзіцячы сад-базавая школа”

на  2022/2023 навучальны год

у рамках рэалізацыі метадычнай тэмы

                                                                                                                      

Стварэнне ўмоў для павышэння якасці адукацыйнага працэсу праз развіццё інфармацыйнай  культуры педагагічнага калектыву ўстановы ”

                      Кіраўнік

 Клаўшын Аляксей  Аркадз’евіч настаўнік матэматыкі

ДУА “Запясоцкі дзіцячы сад-базавая школа

І  кваліфікацыйная катэгорыя,

                                                                     

Т Э М А

Удасканаленне прафесійнай дзейнасці педагогаў праз выкарыстанне сучасных тэхналогій візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў адукацыйным працэсе і рэалізацыю выхаваўчага патэнцыялу вучэбных прадметаў

М Э Т А   

  • стварэнне умоў  для прафесійнага росту настаўнікаў-прадметнікаў, удасканалення  іх прадметна-метадычнай  падрыхтоўкі ва ўмовах абноўленага зместу адукацыі

ЗАДАЧЫ:

  1. забяспечыць якасную  рэалізацыю  нарматыўных  прававых дакументаў, метадычных рэкамендацый  Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі, у адукацыйным працэсе;
  2.    арганізаваць абмен вопытам па рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу вучэбных прадметаў, вывучэнні і выкарыстанні на практыцы дыдактычнага патэнцыялу візуальных сродкаў у сучасных тэхналогіях навучання;
  3.      аказваць метадычную дапамогу ў арганізацыі работы з высокаматываванымі вучнямі па падрыхтоўцы да прадметных алімпіяд, інтэлектуальных і творчых конкурсаў, карэкцыйнай работы з вучнямі, якія маюць праблемы ў засваенні прадметных ведаў;
  4.  аналізаваць вынікі удзелу вучняў у прадметных алімпіядах і конкурсах, вынікі выпускных экзаменаў.

Пасяджэнне 1.   Дата правядзення: 30.08.2022

Тэма: Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах у 2022/2023     навучальным годзе.

Мэта: пазнаёміць педагогаў з нарматыўнымі і вучэбна-метадычнымі дакументамі прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў новым навучальным годзе для выкарыстання ў педагагічнай дзейнасці

Задачы:

  • садзейнічаць вывучэнню асноўных нарматыўных і вучэбна-метадычных дакументаў у новым навучальным годзе;
  • садзейнічаць практычнаму прымяненню нарматыўных і вучэбна-метадычных дакументаў у новым навучальным годзе;

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада

1. Навукова-метадычны блок:

1.1.  Нарматыўна-прававое забеспячэнне адукацыйнага пацэсу ў 2022/2023 навучальным годзе (Ляшкевіч В.У., нам.дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце)

2. Вучэбна-метадычны блок

 2.1. Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2021/2022 навучальны год

Клаўшын А.А.,кіраўнік аб’яднання.

2.2. Азнаямленне  і аналіз інструктыўна-метадычных пісьмаў МА РБ, якія вызначаюць дзейнасць настаўнікаў у новым 2022/2023 навучальным годзе

    Малчанава А.У.,настаўнік  геаграфіі.

2.3. Агляд навінак метадычнай літаратуры па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла (    Палубец В.У., школьны бібліятэкар)

     3. Практычны блок

    3.1. Узгадненне каляндарна-тэматычных планаў па вучэбных прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла і зацвярджэнне плана-графіка работы МА на 2021/2022  навучальны  год.(Клаўшын А.А.,настаўнік  матэматыкі)

      3.2. Прыняцце рэкамендацый

Літаратура:

  1. ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ «Аб арганізацыі ў 2021/2022 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»
  2. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі ад 13 студзеня 2011 г. № 243-3 (у рэд. Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2016 № 404-З)
  3. Правілы правядзення атэстацыі вучняў.
  4. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі

Пасяджэнне 2.    Дата правядзення:  лістапад

Тэма: Новыя падыходы да мадэлявання ўрокаў з выкарыстаннем сучасных тэхналогій візуалізацыі вучэбнай інфармацыі

Мэта: азнаямленне з сучаснымі   тэхналогіямі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі на вучэбных занятках па прадметах  прыродазнаўча – матэматычнага цыкла  

Задачы:

  • Стварэнне неабходных умоў для арганізацыі дзейнасці вучняў на ўроках;
  • Укараненне сучасных тэхналогій візуалізацыі вучэбнай інфармацыі для арганізаціі пазвальнай дзейнасці.

Форма правядзення: метадычны семінар

1. Навукова-метадычны блок:

1.1 Выкарыстанне  сучасных тэхналогій візуалізацыі вучэбнай інфармацыі

на вучэбных занятках па прадметах  прыродазнаўча – матэматычнага цыкла   (Якушэвіч Я.А.)

2. Вучэбна-метадычны блок

   2.1 Сучасныя тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі па фізічнай культуры і здароўю  (Санец І.М.) .

2.2 Сучасныя тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі па хіміі, біялогіі і геаграфіі (Малчанава А.У.)

2.3 Сучасныя тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі па фізіцы і матэматыцы  (Клаўшын А.А.)

3. Практычны блок

3.1   Распрацоўка метадычных рэкамендацый па выкарыстанню тэхналогій візуалізацыі вучэбнай інфармацыі. (Клаўшын А..А., настаўнік  матэматыкі)

 3.2.Адкрыты ўрок па геграфі (Малчанава А.У.)

 3.3. Самааналіз і аналіз урока  членамі МА настаўнікам урока.

3.4. Прыняцце рэкамендацый

Літаратура:

  1. Артюхина М.С., Артюхин О.И., Клешнина И.И. Аппаратная составляющая интерактивных технологий образовательного назначения // Вестник Казанского технологического университета. – 2014. – Т. 17. – № 8. – С. 308-314.
  2.  Арюткина С.В., Напалков С.В. О способе реализации требований ФГОС по математике посредством использования тематических образовательных Webквестов // Информационные технологии в обеспечении федеральных государственных образовательных стандартов: материалы Международной научно-практической конференции. – Елец, 2014. – С. 80-85.
  3.  Воронова Е.Н. Организация самостоятельной учебной деятельности студентов как фактор повышения качества педагогического процесса // Язык и мир изучаемого языка. – 2011. – № 1. – С. 125-127.
  4.  Максимова Н.А. Проблемы проектирования региональных образовательных порталов // Фундаментальные исследования. – 2014. – № 9-6. – С. 1343-1346.

Пасяджэнне 3.     Дата правядзення: сакавік

Тэма:   Выкарыстанне метадаў і прыёмаў візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў мэтах развіцця пазнавальных інтарэсаў вучняў, фарміравання матывацыі да вывучэння прадмета

прадметаІнфаграфіка-гэта візуальна-спрошчанае ўяўленне складаных дадзеных, накіраванае на ўзбуджэнне цікавасці і перадачу інфармацыі ў зразумелай, даступнай формаў

Форма правядзення:  абмен вопытам

Мэта:  

Пазнаёміцца з метадамі і прыёмамі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў мэтах развіцця пазнавальных інтарэсаў вучняў, фарміравання матывацыі да вывучэння прадмета

Задачы:

  • вызначэнне найбольш эффектыўных метадаў і прыёмаў візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў мэтах развіцця пазнавальных інтарэсаў вучняў, фарміравання матывацыі да вывучэння прадмета
  • выкарыствнне метадаў і прыёмаў візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў мэтах развіцця пазнавальных інтарэсаў вучняў

               Форма правядзення:   абмен вопытам                                 

1. Навукова-метадычны блок:

  • 1.1 Тэхналогія візуалізацыі: ад тэорыі да практыкі (Малчанава А.У.)

2. Вучэбна-метадычны блок

2.2  Візуалізацыя як сродак матываці навучання і павышэння паспяховасці

 (Собаль Е.Р.)

3. Практычны блок

3. 1.Распрацоўка метадычных рэкамендацый

3. 2.Адкрыты ўрок па матэматыцы (Якушэвіч Я..А.)

3. 3.Самааналіз і аналіз адкрытага ўрока

3. 4.Прыняцце рэкамендацый

Літаратура:

1.  Бершадский,  М.Е.  Дидактические  и  психологические  основания

образовательной  технологии  /М.Е.  Бершадский,  В.В.  Гузеев  –  М.:

Центр «Педагогический поиск», 2003. – 256 с.

2.  Гузеев,  В.В.  Теория  и  практика  интегральной  образовательной

технологии / В.В. Гузеев – М.: Народное образование, 2001. – 224 с.

3.  Гузеев,  В.В.  Методы  и  организационные  формы  обучения  /В.В.

Гузеев – М.: Народное образование, 2001. – 84 с.

4.  Запрудский,  Н.И.  Современные  школьные  технологии  –  2  /  Н.И.

Запрудский –  Минск: «Сэр-Вит», 2010. – 256с.

Пасяджэнне 4.   Дата правядзення: май

Тэма: Выніковае паседжанне МА настаўнікаў-прадметнікаў за 2021/2022 навучальны год.  Дыягностыка запытаў настаўнікаў на наступны навучальны год.

Мэта:.Аналіз метадычнай работы. Задачы на новы навучальны год . Абмеркаванне вынікаў вучэбнай дзейнасці ў адпаведнасці з праграмамі па прадметах. Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў праз самаадукацыйную дзейнасць

Задачы:

  • садзейнічаць вывучэнню і прымяненню на практыцы патрабаванняў да сучаснага ўрока;
  • удасканаленне навыкаў прымянення сучасных ІКТ у правядзенні  ўрока;
  •  абмен вопытам работы.

Форма правядзення: метадычны дыялог

1. Навукова-метадычны блок:

    1.1. Нарматыўна-прававая база правядзення выпускных экзаменаў

2. Вучэбна-метадычны блок

    2.1 Панарама вопыту.  Справаздача па тэмах самаадукацыі настаўнікаў

     3. Практычны блок

    3.1.  Прыняцце рэкамендацый.   

    3.2. Аналіз выканання вучэбных праграм ў адпаведнасці з каляндарна-тэматычным планаваннем. Аналіз метадычнай работы. Задачы на новы навучальны год .Перспектыўнае планаванне работы ШМА настаўнікаў-прадметнікаў на наступны навучальны год.

  3.4 Справаздача аб рабоце і ацэнка дзейнасці МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла за 2020/2021 навучальны год

Клаўшын А.А., кіраўнік метадычнага аб’яднання

Літаратура:

  1. ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ «Аб арганізацыі ў 2021/2022 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»
  2. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі ад 13 студзеня 2011 г. № 243-3 (у рэд. Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2016 № 404-З)
  3. Правілы правядзення атэстацыі вучняў.
  4. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі

    Кіраўнік метадычнага аб’яднання                              Клаўшын А.А.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.