Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!

ШМА класных кіраўнікоў

Дата: 11 октября в 13:22

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА”Запясоцкі

дзіцячы сад – базавая школа”

_________   Я.А.Паўлюкавец

                                                                                  “29” жніўня 2018г.

План работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

ДУА “Запясоцкі дзіцячы сад-базавая школа”

на 2018/2019 навучальны год

Тэма: Варыятыўнасць  дзейнасці класных ктраўнікоў 

Мэта: удасканаленне формаў   і метадаў  выхавання  праз павышэнне майстэрства класных кіраўнікоў

Задачы:                                                

1.      Аказваць дапамогу класным кіраўнікам ва ўдаскаленні формаў і метадаў арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы. 

2.       Фарміраваць у класных кіраўнікоў тэарэтычную і практычную базу для арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе.

3.      Вывучаць вопыт работы класных кіраўнікоў.

4.       Развіваць творчыя здольнасці педагогаў.

Пасяджэнне  № 1

Тэма.  Асноўныя патрабаванні  да планавання  выхаваўчай  работы ў школе на 2018/201навучальны  год

Мэта: забеспячэнне    нарматыўна- метадычнага суправаджэння  выхаваўчага працэсу.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Час правядзення: жнівень

 Праблемнае поле

Вучэбна- метадычны блок 

1. Вывучэнне інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі “Асаблівасці арганізацыі  выхаваўчай  і  ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”.

Рай Г.С., кіраўнік МА класных кіраўнікоў.

2. Планаванне  выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік.

 Ляшкевіч В.У., намеснік дырэктара па навучальна-выхаваўчай рабоце. 

3.      Абмеркаванне і зацвярджэнне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2018/2019 навучальны год.

 Рай Г.С., кіраўнік МА класных кіраўнікоў.

II.Практычны блок   

1.Агляд сучаснай літаратуры па праблемах выхавання.

Ляшкевіч В.У., намеснік дырэктара па навучальна-выхаваўчай рабоце.

2. Выстава метадычнай  літаратуры.  

 Рай Г.С., кіраўнік МА класных кіраўнікоў.

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 2

Тэма: Арганізацыя сацыяльна-педагагічнага ўзаемадзеяння з вучнямі, якія знаходзяцца на розных формах уліку.

Мэта: садзейнічаць аказанню сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі дзецям і падлеткам у абароне іх правоў і інтарэсаў.

Форма правядзення: семінар - практыкум

Час  правядзення:  лістапад

 Праблемнае поле

I.Вучэбна-метадычны блок 

1. Нарматыўна-прававая аснова дзейнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, якія  знаходзяцца ў сацыяльна – небяспечным становішчы.  

Анішчык Н.В., педагог сацыяльны
2. Прычыны і матывы дэвіянтных паводзін .

 Дарошка К.В., класны кіраўнік 3 класа.      
3. Работа класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і. 

Харашун Г.І., класны кіраўнік 2  класа.            

II.Практычны блок

1.Адкрытыя  класныя гадзіны ў 4 класе.

Санец Л.Р., класны кіраўнік 4 класа.      

2.      Рэкамендацыі СППС класным кіраўнікам па  рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна- небяспечным становішчы.  

III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 3

Тэма: Псіхолага - педагагічная кампетэнтнасць класнага кіраўніка як аснова паспяховага партнёрства з сям’ёй.
Мэта: павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка.
Форма правядзення: свабодны мікрафон

Час правядзення: студзень

Праблемнае поле

I.Вучэбна-метадычны блок 

1. Арганізацыя работы класнага кіраўніка па аптымізацыі ўзаемадзеяння вучняў і бацькоў. 

Ярмоліна Н.М., класны кіраўнік 5 класа   
2. Фарміраванне спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў калектыве вучняў і бацькоў.  

Малчанава А.У., класны кіраўнік 7 класа.  

3.    Роля вучнёўскага самакіравання  ў фарміраванні духоўных інтарэсаў і маральных каштоўнасцяў.   

 Санец І.М., класны кіраўнік 6 класа.                  

II.Практычны блок

 Абмен вопытам па ўзаемадзеянні з сям’ёй.   

 Собаль Е.Р., класны кіраўнік 9 класа.

III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 4

Тэма. Паказчыкі эфектыўнасці работы МА класных кіраўнікоў.

Мэта: аналіз работы МА за 2018/2019 навучальны год

Форма правядзення: круглы стол.

Час правядзення: май

Праблемнае поле

I.Вучэбна-метадычны блок 

1.Аналіз дзейнасці МА за 2018/2019  н.г..

Рай Г.С., кіраўнік МА .

2. Павышэнне ролі самаадукацыі ў метадычнай рабоце педагогаў, якія выконваюць абавязкі класнага кіраўніка, з мэтай засваення інавацыйных тэхналогій.

Санец А.М., класны кіраўнік 8 класа.

II.Практычны блок

1. Перспектыўны план работа МА на 2019/2020 н.г..

Рай Г.С., кіраўнік МА.

III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Літаратура:

1.Інструктыўна-метадычнае пісьмоМіністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Особенности организации  социальной, воспитательной и идеологической работы в учреждениях общего среднего образования в 2018/2019 учебном году»

2.Кодэкс абадукацыі Рэспублікі Беларусь.   

3.Планирование воспитательной работы в классе и ее учет: Метод. рекомендации. Праблемы выхавання. Веснiк адукацыi. 2012. №34.Воронов В. Как составить план работы. Воспитание школьника. 1999. № 4.

5. Гуткина Л.Д. Планирование и организация воспитательной работы в школе. М., 2002.

6. Сергеева В.П. Классный руководитель: планирование и организация работы от А до Я. М., 2001.

7.Даниличева Н.А. Балакирева Н.А. «Психология профессионального выбора»,  М. «Просвещение», 1998г

8.Карандашев В.Н. «Психология: введение в профессию», Н.» Смысл», 2001г

9. Часопіс «Народная асвета», 2006 год, №9, 2007 год, №2

10.Часопіс «Праблемы выхавання», 2006 год, № 5-13

11. Классному руководителю о работе с родителями. М, 2009

2.    В помощь классному руководителю. Мн, «Красико-принт», 2008

13.МакаранкаА. Кніга для бацькоў. —М.,1989,стар.45-49,61-73.

4.    Аскірка А. Шляхі-дарогі ў вялікі свет. -“Адукацыя і выхаванне”, №5, 2007г., стар.41-48.

15. Дзераклеева Н. Бацькоўскі сход.- М.,2005,стар.46-52.

Кіраўнік МА  ________   Г.С.Рай

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.