Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!

План работы бібліятэкі ДУА “Запясоцкі дзіцячы сад-базавая школа” на 2018\2019  нав.год

Дата: 30 января 2017 в 11:45, Обновлено 1 октября в 08:11

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар ДУА “Запясоцкі дзіцячы сад-базавая  школа”

___________________Я.А.Паўлюкавец

План 
работы бібліятэкі
ДУА "Запясоцкі дзіцячы сад-
базавая школа" 
на 2017\2018 навучальны год 

Бібліятэкар

Палубец В.У.

 І.Аналіз работы бібліятэкі за 2016\2017 навучальны год.

          Адной з асноўных  задач школьнай бібліятэкі  з'яўляецца  якаснае забеспячэнне вучняў і педагогаў школы праграмнай і вучэбнай літаратурай. Падручнікамі і вучэбнымі дапаможнікамі  бібліятэка камплектуецца цэнтралізавана, праз гаспадарчую групу аддзела адукацыі. На працягу навучальнага года ў бібліятэку паступіла   45 экземпляраў метадычнай і мастацкай літаратуры, 291 экземпляр вучэбнай літаратуры. Падручнікамі і вучэбнымі дапаможнікамі школа  забяспечана.

Адной з асновных задач бібліятэкі з’яўлялася фарміраванне інфармацыйнай культуры і культуры чытання. Бібліэтэкар інфарміравала педагогаў і вучняў аб новых паступленнях літаратуры, арганізоўвала выставы  вучэбна-метадычнай літаратуры, выставы і тэматычныя паліцы да прадметных тыдняў (тыдзень геаграфіі, тыдзень матэматыкі, тыдзень беларускай мовы і літаратуры, тыдзень рускай мовы  і літаратуры.) За навучальны год былы выпушчаны 3 інфармацыйныя бюлетэні з навінкамі вучебнай і метадычнай  літаратуры “Інфармацыйны спісак літаратуры”, а таксама “Інфармацыйна-метадычны веснік” з навінкамі перыядычнай выданняў “Веснік адукацыі “ і “Народная асвета”.

Асноўнымі чытачамі школьнай бібліятэкі з’яўляліся вучні і педагогі, якія забяспечваюць  адукацыйны  працес.

      Аналіз чытаемасці па класах паказаў, што не ўсе вучні любяць чытаць . Актыўна наведвалі  бібліятэку, як  правіла, тыя вучні, якія вучацца не дрэнна і  хочуць ведаць больш праграмнага матэрыялу.

       Самыя актыўныя чытаты за мінулы навучальны год :

            2 клас- Курбан Дарына, Струк Насця;

            3клас- Ткачэка Дарья, Дзедавец Глеб;

            4 клас- Карась Вікторыя, Собаль Дзяніс;

            5 клас- Чарнушевіч Крысціна, Цішкоўская Аліна;

            6 клас- Краменская Вольга, Дубік Кацярына;

            7 клас- Крэса Алена, Катляр Аліса;

            8 клас – Струк Кацярына, Зінюк Святлана.

            9 клас – Сцяпанава Насця, Дарошка Наталля;

           

            Фонд школьных падручнікаў і вучэбных дапаможнікаў ДУА «Запесоцкі дзіцячы сад-базавая  школа» на 01.09.2017г. складаў 3286 экземпляраў. У наступным навучальным годзе патрэбна праводзіць спісанне вучэбнай літаратуры, бо фонд падручнікаў вялікі.

1.Паказчыкі работы бібліятэкі за 2017\2018 навучальны год.

  

Руханне кніжнага фонда.

№пп

   2015\2016 нав.год

 мастац..           :  вучэбнай

   2016\2017 нав.год

 мастац..           :  вучэбнай

1.

Кол.паступленняў

4

4

6

6

2.

Кол.спісанняў

-

4

1

2

3.

Паступіла экземпляр.

38

242

45

291

4.

Выбыла экземп.

-

401

90

104

5.

Знаходз. экземп.

4221

2871

4141

3286

Работа  бібліятэкі характарызуецца асноўнымі паказчыкамі :

  Паказчыкі

 2015\2016 нав.год

 2016\2017 нав.год

1.Колькасць чытачоў

             вучні

             настаўнікі

84

67

17

86

69

17

2.Колькасць  наведванняў

1083

1196

3.Колькасць кнігавыдач

2223

2055

4.Чытаемасць

26,4

23,8

5.Зваротнасць

12,7

13,9

6.Кнігазабеспечанасць

84

86

7.Колькасць кнігавыдач вучэбнай літаратуры

1070

1 060

Як бачна з табліцы колькасць чытачоў у 2016\2017 нав.годзе ў параўнанні з 2014\2015нав.годзе павысілася, гэта звязана з колькасцю вучняў ў школе, таксама павысіўся паказчык  колькасці наведванняў, але ж  кнігавыдача панізілася. Гэта тлумачыцца тым, што у павысіласяя колькасць вучняў у класах.   Гэта у сваю чаргу адбілася на паказчыках чытаемасці і кнігазабяспечанасці. Яны павысіліся.Незначна, але  панізілася кнігавыдача вучэбнай літаратуры. Гэта тлумачыцца тым, што настаўнікі карыстаюцца вучэбнай літаратурай на працягу года у кабінетах.  На працягу года праводзілася спісанне вучэбнай літаратуры, а таксама мастацкай,метадычнай літаратуры. У  наступным навучальным годзе патрэбна правесці спісванне  мастацкай і метадычнай літаратуры, в таксама вучэбнай, таму што кніжны фонд і мастацкай, і вучэбнай літаратуры вялікі.

На працягу навучальнага года   у адпаведнасці «Пералікам падручнікаў і вучэбных дапаможнікаў для 5-11 класаў, якія могуць быць выключаны з фондаў школьных бібліятэк агульнаадукацыйных устаноў поўнасцю ў сувязі з заканчэннем тэрміну фандавання і выданнем новых падручнікаў»  вучэбная літаратура спісвалася. Трэба правесці спісванне метадычнай літаратуры, якая не адпавядае праграмам,  таксама састарэлай  літаратуры.

            Падручнікамі  і вучэбнымі падаможнікамі школа забяспечана. Былі цяжкасці ў забеспячэнні падучнікамі 6 класа, таму што ў класе  10 вучняў.  Але дзякуючы МБА гэта праблема  вырашалася аператыўна і падручнікі былі дастаўлены з  другіх школ раёна.

       У мэтах забеспячэння захаванасці падручнікаў і вучэбных дапаможнікаў, маючых ў бібліятэцы, праводзіліся агляды захаванасці падручнікаў. У кожным класе назначаўся  бібліятэкар, які сачыў за станам  падручнікаў усяго класа . Улік выданых падручнікаў здзяйсняўся  на  “Абанементнай картцы вучня  І –ІХ класса”. За кожны атрыманы падручнік ў графе “Абязуюся беражліва адносіцца да падручніка”, вучні распісваліся індывідуальна, што  выхоўвала ў дзяцей  пачуццё беражлівых адносін да падручнікаў.

            У наступным навучальным годзе выдачу вучэбнай літаратуры павінны здзяйсняць класныя кіраўнікі ў адпаведнасці з новымі метадычнымі рэкамендацыямі.

            Камплектаваўся кніжны фонд бібліятэкі праз метадычны кабінет аддзела адукацыі. Вельмі мала  паступала літаратуры для малодшага школьнага ўзросту . Кнігі паступалі з серыі “Школьная бібліэтэка “, але яны не заўсёды ілюстраваныя. У фондзе бібліятэкі   паступіла значная колькасць даведачнай літаратуры: слоўнікаў, даведнікаў, энцыклапедычных слоўнікаў. Таму  якаснае выкананне тэматычныя  даведак і запытаў  вучняў і настаўнікаў значна палепшылася.

            У бібліятэцы  маюцца  тэматычныя  картатэкі і тэматычныя папкі, якія дапамагаюць ў рабоце : “Новыя тэхналогіі навучання”,  “Фактографическая картотека”,

      “Картотека сборников”, тэматычныя папкі  : “Наш славуты зямляк К.Тураўскі”,  “ У дапамогу   ідэалагічнай    рабоце”,  “Государственная символика Республики Беларусь»,

 «Нормативные документы в деятельности школьной библиотеки», «Выдатныя людзі маёй вёскі”, “Здоровый я - здоровая страна», «Мой боль – Чарнобыль», « Памяткі чытачу», «У дапамогу класнаму кіраўніку».

            У рамках тыдня “Анты-СНІД”  бібліятэкар праводзіла прэзентацыю “1 снежня- Сусветны дзень барацьбы  са СНІДам” на якой прысутнічалі вучні старэйшых класаў.

            У рамках тыдня дзіцячай і юнацкай кнігі было праведзена прэзентацыя “Францыск Скарына-першадрукар”, прысвечаная 500-годдзю беларускага кнігадрукавання.

За мінулы навучальны год былі  арганізованы такія выставы і тэматычныя паліцы :

        “ Новыя падручнікі”,” Для Вас, педагогі”, “Нам гэты мір завешчана берагчы”,“Да Дня беларускага пісьменства і друку”, “Імя светлае - маці”, “ З любоўю да роднай зямлі”, “Вугалок бяспекі дарожнага руху”, “Падлетак і закон” , “Спасибо солдатам Победы за то, что не знаем войны” , “Сто дарог – адна твая”,“Пакуль Чарнобыль у душу глядзіць”, “2017-Год навукі”,  тэматычныя  паліцы да тыдня матэматыкі, геаграфіі, рускай мовы  і літаратуры, біялогіі , а таксама тэматычныя паліцы да юбілеяў пісьменнікаў.

            У бібліятэйцы арганізаваны выпуск інфармацыйна-метадычнага весніка аб навінках метадычнай літаратуры, аб навінках перыядычных выданняў.

            У бібліятэцы маецца  прыстасаваны  чытальны зал на 12 месц. Кнігасховішча ў бібліятэцы няма. Падручнікі і вучэбныя дапаможнікі  знаходзяцца ў адным памяшканні.                            У   бібліэтэцы маецца кампьютэр, які забяспечвае якаснае абслугоўванне чытачоў. У мінулым навучальным годзе ў бібліятэцы працаваў ксеракс. Гэта дазволіла рабіць копіі дакументаў, кніг, вершаў.

За мінулы навучальны  год ў бібліятэку паступалі такія перыядычныя выданні:

     Газеты: «Гомельская праўда “,”Новае Палессе”,”Беларускі Час”,”Настаўніцкая газета”, Рэспубліка”,СБ .Беларусь  сегодня” ,”Гомельская праўда”,  “Зорька”, часопісы “Качели”, “Вясёлка”, “Веснік адукацыі”, “Народная асвета”, “Рюкзачок».

            На наступны навучальны год перад бібліятэкаю стаяць наступныя задачы:

1. Правядзенне інфармацыйных гадзін, гадзін інфармацыйнай граматнасці.

2. Правесці спісванне мастацкай  і метадычнай літаратуры

3. Працягваць работу па МБА, для больш якаснага забеспячэнне вучняў падручнікамі і вучэбнымі дапаможнікамі.

4. Рабіць заказы сацыльна-значнай літаратуры згодна графіка аддзела адукацыі.

5. Рабіць захады па набыццю дзіцячай, даведачнай літаратуры з фонду пазабюджэтнай дзейнасці.

6. Работа па стварэнню і папаўненню школьнай медыятэкі.

ІІ.Асноўныя задачы і мэты бібліятэкі

     Зыходзячы з асаблівасцей  арганізацыі  навучальнай  дзейнасці і програмы развіцця школы асноўнымі задачамі работы  бібліятэкі  з'яўляюцца:

1.Забеспячэнне інфармацыйна-дакументальнай  падтрымкі адукацыйнага працесу і самаадукацыі вучняў і педагогаў.

2.Фарміраванне ў школьнікаў  інфармацыйнай культуры і культуры чытання  праз сістэму урокаў  ББВ.

3.Удасканальванне нетрадыцыйных і традыцыйных форм  індывідуальнай і масавай работы заснаванай  на асобасна-арыентаваным падыходзе да дзіцяці і павышэнне якасці інфармацыйна-бібліятэчных і бібліяграфічных паслуг.

4.Развіваць  і падтрымліваць ў дзяцей  звычку чытання , а таксама патрэбу карыстацца бібліятэкай.

5.Арганізоўваць  мерапрыемствы, якія выхоўваюць культурную і сацыяльную самасвядомасць, садзейнічаючае  развіццю  школьнікаў.

6.Працаваць з вучнямі, настаўнікамі, адміністрацыяй, садзейнічаць  реалізацыі задач школы.

7.Прапагандаваць  чытанне, а таксама рэсурсы школьнай бібліятэкі.

8. Работа па стварэнню і папаўненню школьнай медыятэкі.

9. Выкарыстанне базы электронных падручнікаў у адукацыйным працэсе.

ІІІ.Фарміраванне бібліятэчнага  фонда.

Змест    работы

Тэрмін  выканання

Адказны

І.Работа з фондам вучэбнай літаратуры.

1.Прыем і апрацоўка паступіўшых 

    падручнікаў.

А)афармленне  накладных;

Б)запісь у кнігу сумарнага уліку;

В)штэмпеляванне;

Г)афармленне картатэкі.

2.Правядзенне дыагностыкі  забеспечанасці падручнікамі.

3. Інфарміраванне настаўнікаў аб новых паступленнях вучэбнай літаратуры.

4.Правядзенне рэйдаў-праверак па захаванасці  падручнікаў і вучэбных дапаможнікаў.

Зверка  падручнікаў.

Па меры паступлення

Май, жнівень, вересень

На працягу года

На працягу года

май

Бібліятэкар

2.Складанне справаздачных дакументаў.

А)прыем і выдача падручнікаў;

Б) складанне справаздачы аб выдачы платных падручнікаў;

В)падрыхтоўка і складанне плана работы на год;

Г)перыядычнае  спісванне фонда з  улікам старасці і маральнага  зносу.

Май-чэрвень

Жнівень-верасень

Кастрычнік

жнівень

Бібліятэкар

3.Работа з рэзервовым фондом падручнікаў.

А)вядзенне уліку;

Б)размеркаванне на захоўванне;

В)складанне звестак лішак фонда школьных падручнікаў.

Г)Перадача у іншыя школы.

Жнівень-верасень

Бібліятэкар

ІІ.Работа з фондам мастацкай літаратуры.

1.Своечасовае правядзенне апрацоўкі  і рэгістрацыі паступіўшай літаратуры.

2.Забеспячэнне свабоднага доступу чытачоў да фонду бібліятэкі.

3.Выдача выданняў чытачам.

4.Сістэматычнае назіранне  за своечасовым  зваротам у бібліятэку выданых выданняў.

5.Перыядычнае спісанне фонда  з улікам старасці і маральнага зносу.

6.Забеспячэнне  работы чытальнага залу.

7. Сістэматызацыя падпіскі.

9. Стварэнне алфавітнага каталога.

10.Арганізацыя работы па мелкаму рамонту  выданняў з прыцягненнем бібліятэчнага актыву.

11.Работа з каталогам, тэматычнымі планамі выдавецтв на вучебна-метадычную, сацыяльна-значную літаратуру.

12.Работа з выдавецтвамі, аддзелам адукацыі па набыццю сацыяльна- значнай літаратуры.

13.Зверка асноўнага фонда

14. Правядзенне  санітарнага дня – адзін раз у месяц.

На працягу года

На працягу года

На працягу года

На працягу года

На працягу года

На працягу года

На працягу года

май

Бібліятэкар

Бібліятэкар

Бібліятэкар

Бібліятэкар

ІУ.Вядзенне    даведачна-бібліяграфічнага апарата (Д Б А)

1.Вядзенне СБА з улікам узроставых асаблівасцей  чытачоў.

На працчгу года

Бібліятэкар

2. Работа з картатэкамі.

На працягу года

Бібліятэкар

3.Папаўненне картатэк.

На працягу  года

Бібліятэкар

4.Папаўненне і рэдакціраванне тэматычных папак.

Пастаянна

Бібліятэкар

5.Заняткі па АІК. Азнаямленне  карыстальнікаў з асновамі інфармацыйнай культуры: знаемства з правіламі карыстання бібліятэкай, зна­емтсва з растаноўкой фонда, прыёмы работы с ДБА, азнаямленне са струк­турай і афармленнем кнігі, валоданне навыкамі работы з даведачнымі выданнямі і г.д.

На працягу  года

Бібліятэкар

У.Інфармацыйная работа.

1.Суправаджэнне адукацыйнага  працеса інфармацыйным забеспячэннем педагогаў і  вучняў.

Пастаянна

Бібліятэкар

  1. Складанне электроннай базы «Звесткі аб бібліятэцы» для ГІАЦ (статыстычная справаздачнасць).

верасень

бібліятэкар

2.Агляды новых  паступленняў літаратуры (па мере паступлення)

Па меры паступлення

Бібліятэкар

3.Падбор літаратуры ў  дапамогу  правядзенню  прадметных  тыдняў і іншых агульнашкольных і класных  мерапрыемстваў.

Пастаянна

Бібліятэкар

4.Афармленне  ў кабінетах кніжных выстаў на  вывучаемую тэму па прадмету і к  юбілеям пісьменнікаў.

Пастаянна

Бібліятэкар

5.Аказанне дапамогі ў падбору матэрыяла для падрыхтоўкі пед.саветаў,паседжанняў МА настаўнікаў.

По меры неабходнасці

Бібліятэкар

6.Суправаджэнне  адукацыйнага процеса інфармацыйным  абслугоўваннем вучняў: на абанеменце, у чытальным зале.Падбор літаратуры для напісання рэфератаў, дакладаў, паведамленняў і г.д.

Пастаянна

Бібліятэкар

УІ.Рэклама  бібліятэкі.

1.Стварэнне  стыля бібліятэкі.

Пастаянна

Бібліятэкар

2.Эстэтычнае афармленне бібліятекі.

Пастаянна

Бібліятэкар

3.Падбор  колеравай кампазіцыі і стыля для афармлення выстаў, раздзеліцеляў і іншыя віды работ.

Пастаянна

Бібліятэкар

4.Рэклама аб дзейнасці бібліятэкі.

   А) вусная (у час перапынку, на класных сходах)

   Б) наглядная (афармленне пастаянна-дзеючага  інфармацыйнага стэнда «Бібліятэка прапануе. Вугалок бібліятэкі. Інфармацыйны веснік”

пастаянна

Бібліятэкар

УІІ. Работа з бацькамі і педагогамі.

Інфармацыйнае абслугоўванне бацькоў (або іншых законных прадстаўнікоў) вучняў:

-афармленне выстаў тэматычнай літараратуры для бацькоў на актуальныя тэмы;

-інфармаванне абумовах аплаты за падручнікі і вучэбныя дапаможнікі;

-выступленне на бацькоўскіх сходах з інфармацыяй аб новых паступленнях у фонд бібліятэкі;

-выступленне на бацькоўскіх сходах з аналізам чытаемасці  вучняў.

На працягу года

Бібліятэкар

Складанне рэкамендацыйных спіскаў літаратуры для бацькоў,  дзеці якіх маюць цяжкасці  ў выхаванні  і  навучанні.

На працягу года

Бібліятэкар

Выступленні на педсаветах з аналізам чытаемасці педагогаў.

На працягу года

бібліятэкар

Падбор метадычнай літаратуры для педагогаў

На працягу года

бібліятэкар

УІІІ.Работа з чытачамі.

1.Выхаваўчая  работа

            Верасень – Дзень ведаў. Выстава-прагляд навінак метадычнай літаратуры і навінак вучэбнай літаратуры «Для Вас,педагогі», «Знаемцеся: новы падручнік».

Кніжная выстава да першага урока «Беларусь - мая краіна”.

Свята Беларускага пісьменства і друку. Кніжная выстава  «Да Дня беларускага пісьменства і друку».

    Кастрычнік -  Свята  «Табе, наш дарагі настаўнік». Віншаванні  настаўнікаў-пенсіянераў да дня  настаўніка.

                     Кніжная выстава «Матчына сэрца - сонца»”. «Моя мама лепшая на свеце» літаратурна-музычная кампазіцыя.

                  Тэматычная паліца да юбілея пісьменіка: Да 125-годдзя з дня нараджэння Марыны Цвятаевай , расійскай паэткі “ Радкі ад Марыны ”. Да 80-годдзя Мікалая Чаргінца, пісьменніка.

            Да сусветнага дня мыцця рук. “Быць здаровым-здорава”

            Да міжнароднага дня школьных бібліятэк “Бібліятэка школьная-бібліятэка любімая”- кніжная паліца.

Лістапад -     Выпуск інфармацыйнага бюлетэня «Навінкі метадычнай літаратуры для  настаўнікаў».

                  Тэматычныя паліцы да юбілеяў пісьменікаў: да 130-годдзя Самуіла Маршака , рускага пісьменніка “Любімы з дзяцінства Маршак”, да 135-годдзя Якуба Коласа, народнага паэта Беларусі “Коласаўская галерэя”.

            Да сусветнага дня прывітанняў “Прывітанне ад  сяброў”.       

Да міжнароднага дня адмовы ад курэння. Кніжная выстава «Беражыся дрэнных звычак»

Снежань -    Сусветны дзень барацьбы са СНІДАм». Аглядная выстава «СПИД. Знать, чтобы не заболеть». Цыкл  гутарак «Прафілактыка СНІД формамі бібліятэкі» 7-9 класы.

            Забаўляльная гульня « У госці да Дзядулі Мароза» 1-4 кл.

Тэматычныя паліцы да юбілеяў пісьменікаў: да 95-годдзя  Алены Васілевіч, беларускай пісьменніцы . Да 80-годдзя Эдуарда Успенскага, расійскага пісьменніка “Дзеці свету чытаюць Успенскага”.

Дзень правоў чалавека. Кніжная выстава : «Чалавек, закон , абавязак».

Тэматычная паліца да тыдня рускай мовы і літаратуры ”Великий и могучий русский язык”.

Студзень  -  Экскурсія першакласнікаў у бібліятэку «Книжное царство-мудрое      

                     государство».

                     Тэматычная паліца да тыдня роднага краю “Ад прадзедаў спакон вякоў мне засталася спадчына”.

Тэматычная паліца да юбілеяў пісьменнікаў: да 135- годдзя з дня нараджэння Аляксея Талстого, расійскага пісьменніка ; да 125 годдзя з дня нараджэння  Канстанцыі Буйло, беларускай паэтэсы “Канстанцыя Буйло:шляхі і вершы”.

Да міжнароднага дня “дзякуй”. Кніжная выстава ”Падзяка ўпрыгожвае жыццё”.

Да Нараджэння Хрыстова “На зямлі святы вечар” тэматычная паліца.

Люты -    Гутарка «Афганістан – мой боль» (5-9 классы).Выстава-прагляд  «Воіны - землякі, загінуўшыя ў Афганістане»

            Да міжнароднага дня роднай мовы. Кніжная выстава «Роднаму слову - гучаць!»

Тэматычныя паліцы да юбілеяў пісьменікаў: да 210 годдзя з дня нараджэння Вінцэнта Дуніна-Марцінкевіча, беларускага паэта “Дудар беларускі”; да 190 годдзя з дня нараджэння  Жуль Верна,  французкага пісьменніка-фантаста “Фантаст і правідца Жуль Верн.

                                                                                                             

Сакавік        -   Тыдзень дзіцячай і юнацкай кнігі.

Тэматычныя паліцы да юбілеяў пісьменікаў: да  105-годдзя з дня нараджэння Сяргея Міхалкова, расійскага паэта, да 150-годдзя з дня нараджэння Максіма Горкага, расійскага пісьменніка.

Дзень Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь. Кніжная выстава “Я – человек, поэтому- имею право”

Красавік     - Сусветны  дзень здароў'я. Кніжная выстава «Будзь дужым, спрытным, бадзерым.».

                     Дзень Чарнобыльскай трагедыі – 32 годы таму. Выстава адной кнігі “Чарнобыльская трагедыя вачыма вашых равеснікаў” (па кнізе “След чорнага ветру”).

            Тэматычная паліца  да  матэматыкі и фізікі “Математика - царица наук”.

            Да міжнароднага дня Землі. «Мы і наша Зямля» – кніжная выстава.

            Інфармацыйны бюлетэнь «Навінкі метадычнай літаратуры».

            Дзень яднання народаў Беларусі і Расіі “У нас единая планета, у нас единая семья”.

Май -  Да дня Перамогі. Віншаванні ветэраноў са святам Перамогі. Кніжная  выстава «Победа деда - это моя Победа».

            Дзень Буквара. Ранішнік «Мы школьнікамі сталі».

Тэматычная паліца да юбілея пісьменніка: да 135-годдзя з дня нараджэння Янкі Маўра , беларускага дзіцячага пісьменніка “Кнігі для першапраходцаў і адкрывальнікаў”.

                     Рейд-праверка стану школьных  падруснікаў. Прыем школьных  падручнікаў.

Чэрвень  -    Да міжнароднага дня  абароны дзяцей. Конкурс малюнкаў на асфальце  

                     “Я малюю  свет”.

                    Работа ў аздароўленчай пляцоўцы (конкурс загадак, літаратурная гульня па казках С.Маршака, выразнае чытанне вершаў К.Чукоўскага)

2.Індывідуальная работа.

  • рекамендацыйныя гутаркі пры выдачы кніг на абанеменце ;
  • гутаркі аб прачытаных кнігах;
  • гутаркі аб новых кнігах,паступіўшых  у бібліятэку.

3.Работа з педагагічным   калектывам.

  • падбор літаратуры, падрыхтоўка педагагічных семінараў па прапанаваных тэмах.

4.Арганізацыя работы школьнага бібліятэчного Савета:

  • - выбар актыва;
  • - планаванне работы .

5.Вывучэнне чытацкіх інтаресаў.

  • - правядзенне сацыялагічных апытванняў, анкетавання;
  • - аналіз чытання.

ІХ.Прафесійнае развіццё работніка бібліятэкі.

  • удзел ў семінарах па
  •  плану

пастаянна

Бібліятэкар

-    удзел  у нарадах

пастаянна

Бібліятэкар

  • работа ў рамках МА бібліятэкараў раёна;

пастаянна

Бібліятэкар

-    курсы ПК;

Па меры неабходнасці

Бібліятэкар

Самадукацыя па тэме: ”Удасканальванне нетрадыцыйных і традыцыйных форм індывідуальнай і масавай работы, заснаванай на асобасна-арыентаваным падыходзе к вучню і павышэнне якасці інфармацыйна-бібліятэчных і бібліяграфічных паслуг”

-засваенне інфармацыі з прафесійных выданняў,

-выкарыстанне вопыту лепшых школьных бібліятэкараў,

-наведванне семінараў, удзел у конкурсах, прысутнічанне на адкры­тых мерапрыемствах, індывідуальные кансультацыі.

-Удасканаленне традыцыйных і засваенне новых бібліятэчных техналогій.

Пастаянна

Пастаянна

Пастаянна

пастаянна

Бібліятэкар

Бібліятэкар

бібліятэкар

бібліятэкар

Х.Узаемадзеянне з бібліятэкамі  регіёна і іншымі арганізацыямі.

1.МБА, выкарыстанне фонда Тураўскай дзіцячай бібліятэкі,фонда школьных падручнікаў і кніжнага фонда СШ №1, СШ №2 г.Турава.

Пастаянна

Бібліятэкар

2.Распрацоўка і рэалізацыя праграмы па сумеснаму абслугоўванню школьнікоў з іншымі бібліятэкамі регіёна.

Пастаянна

Бібліятэкар

3.Забеспячэнне дзейнасці аб’яднаных публічных бібліятэк

Пастаянна

Бібліятэкар

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.